czwartek, 14 sierpnia 2014

Wibo Eliksir.

Cześć :)

Dzisiaj kilka słów o mojej ulubionej pomadce do ust z Wibo z serii Eliksir. Mój odcień to 03 w kolorze fuksji. Cena tego produktu wynosi 10 zł za 4.2g. Swoją pomadkę kupiłam za niecałe 5 zł na promocji w Rossmannie. Idealnie nawilża usta, nadaje delikatny połysk. Ładnie wygląda na ustach, nie rozmazuje się. Trzyma się w miarę długo do 5,6 godzin bez picia i jedzenia.Pomadka nie podkreśla suchych skórek, jest miękka i łatwo się ją aplikuje.Jednak trzeba uważać aby nie wyjechać poza kontur ust. Minusem tego produktu jest opakowanie które nie należy do najładniejszych. Wygląda trochę tandetnie, jednak to dla mnie  mały problem. Podoba mi się gama kolorystyczna, od jasnego różu do czerwieni. Na pewno niedługo zaopatrzę się w kolejne odcienie. Myślę, że pomadka jest godna polecenia. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.Przepraszam bardzo za jakość zdjęć, niestety nie jest zadowalająca.
Pozdrawiam :)







11 komentarzy :

  1. Też mam ten kolor ! Uwielbiam ją ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam i licze na rewanż.
    hiipaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek, szkoda że nie pokazałaś jak prezentuje się na ustach :(
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle razy obok niego przechodzilam i jeszcze go nie mam ! ale kiedys go kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor no i przyzwoita cena :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/08/sesja-z-dominika.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek, widziałam wiele dobrego o tej serii szminek :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje wąskie usta nie współgrają niestety najlepiej ze szminkami, ale kolor jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skusiłabym się ale niestety nie pasuje mi jej zapach

    http://alice-says-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jeszcze nie spotkałam się z taką pomadką, ale ze zdjęć widać, że jest bardzo fajna i nie dziwie się, że jest Twoją ulubioną! :)

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam, że pięknie się prezentuje na ustach, jednak nie kupiłam jej, bo podobno ma bardzo miękką fakturę i się rozpuszcza. Poza tym, opakowanie też nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka