sobota, 16 sierpnia 2014

Próbki, próbeczki.

Cześć :)

Od ponad roku zbieram próbki kosmetyków. Niektóre wygrałam w konkursie, a o niektóre pisałam do danej firmy kosmetycznej. Myślę, że warto zamawiać próbki, ponieważ możemy sprawdzić jak działa dany produkt. Nie trzeba kupować na ciemno, i wydawać nie potrzebnie pieniędzy ma produkt który po raz pierwszy widzimy. Firmy kosmetyczne wysyłają takie próbki bezpłatnie. Nie płacimy nawet za przesyłkę. W wiadomości trzeba napisać jakie próbki kosmetyków nas interesują. Jeżeli staramy się o produkty do twarzy należy napisać ile mamy lat i jaką mamy cerę.A jeśli chodzi nam o włosy trzeba napisać jaki mamy rodzaj włosów.Od większości firm odpowiedź otrzymywałam na drugi dzień. Nie warto poddawać się od razu nawet jeżeli jakaś firma nam odmówi. Myślę, że warto poświęcić trochę wolnego czasu na wysłanie wiadomości do firmy. Nic nie tracimy a możemy zyskać :)

Pozdrawiam :)







9 komentarzy :

  1. Bardzo fajny pomysł z tym zbieraniem próbek :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie próbki z love me green: D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile Ty masz tych próbek teraz- pozazdrościć! :)) Jak widać zbieranie się opłaca ;)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zebrało się tego trochę:) fajny wpis, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także zbieram próbki, chociaż muszę przyznać, że nie mam tak dużej kolekcji jak Twoja !
    Może wzajemna obserwacja? :) Daj znać u mnie
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ohoho ile probek ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ile tego nazbierałaś. Nie sądziłam, że firmy tak chętnie wysyłają próbki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow... ale dużo tych próbek ;-)
    Pytałaś o wspólna obserwację. JA juz obserwuję!
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka