sobota, 23 sierpnia 2014

NEW.

Cześć :)

Krótki post na temat moich czwartkowych zakupów. 
Masełko z nivea o smaku toffi kupiłam na promocji za 6 zł w Rossmannie. Uwielbiam takie słodkie kosmetyki do pielęgnacji ust. Antyperspirant z Ziaja używam już od kilku lat, spełnia wszystkie moje oczekiwania. Pomadka  błyszczykowa z lovely.Jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków do ust z tej serii. Recenzje dodam w osobnym poście.  Po pół roku spokoju z trądzikiem znowu pojawiły się problemy z niedoskonałościami. Jeszcze nigdy nie używałam  kremu Acnefan, poleciła mi go pani w aptece. Mam nadzieję, że do października pozbędę się problemu. Do tego dostałam dwie maseczki aktywnie matujące. Wcześniej używałam acnederm, jednak nie mogłam go nigdzie dostać.Dodam opinie kremu po czterech tygodniach stosowania.Zdjęcia są trochę niewyraźne ponieważ mój aparat miał mały wypadek, i musiałam zastąpić go tabletem.
Pozdrawiam :)
  
















6 komentarzy :

  1. Ostatnio pierwszy raz w życiu zdecydowałam się na dezodorant Ziaji kupiłam "sensitiv" i naprawdę jest świetny! Zapach nie jest powalający (taki ni jaki), ale naprawdę był skuteczny, szczególnie w te upały jakiś czas temu. Tani i dobry polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ten lakier wygląda ciekawie. pokarzesz go wkrótce na swoich paznokciach? ;-)
    Na blogu zadałam bardzo ważne pytanie. Odpowiesz na nie? To bardzo ważne! Pozdrawia ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te masełka do ust NIVEA są przepyszne :P i pięknie pachną!

    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas: http://mokasyl3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam zatem na recenzję balsamu do ust z firmy Nivea. Słyszałam różne opinie na jego temat. Jestem ciekawa Twojej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam ostatnio ten dezodorant z Ziaji. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka