środa, 27 sierpnia 2014

27-08-2014

Cześć :)
Od poniedziałku zaczynam ścisłą dietę razem z moją siostrą. W październiku idę na wesele więc chcę jakoś wyglądać.  Stosuje dietę 1000 kcal,jednak nie sprawdza się ona w moim przypadku i chciałabym wypróbować dietę kopenhaską. Stosuje się ją przez 13 dni, można na niej schudnąć nawet 10kg. Poleciła mi ją moja znajoma, której udało się zrzucić 8 kg.  W ciągu dnia jemy tylko 3 posiłki składające się głównie z chudego mięsa, jaj, warzyw i owoców. Czytałam wiele opinii na temat tej diety. Można spotkać zwolenników jak i przeciwników tego rodzaju odchudzania. Myślę, że warto spróbować. Mam nadzieje, że razem z siostrą damy radę wytrwać te 13 dni. Po skończeniu diety zacznę ćwiczyć. Przede mną długa droga do idealnej figury.

Poniżej przedstawie wam moją motywacje  :













21 komentarzy :

  1. Wiesz co.. ja dietom nie ufam. A zwłaszcza diecie 100 kcal. Bo 100 kcal, to mogą być np 2 zapiekanki, lub 10 serków Danio. tak się zagłodzisz i tak, a organizmowi trzeba dostarczać energii, wiec trzeba jeść coś pełnowartościowego. Aj stosuję dietę MŻ, czyli Mniej Żreć, ^^.
    Polecam tez robienie brzuszków. Zwykłych, nadzwyczajnych brzuszków, oraz bieganie. Ściągnij sobie aplikację Runtastic na Androida. Tam masz kupę ćwiczeń do wyboru. Taki Twój prywatny trener ^^
    Polecam ,powodzenia ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja slyszalam ze efekty przynosi dieta dukana , ale ma duzo przeciwnikow:/
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę mieć takie ciało!...
    Czas w końcu wziąć się za siebie.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Odpowiedz u mnie:
    http://4ever-souril.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny brzuszek może obserwujemy????
    Ja już i liczę na uczciwy rewanż
    ------->http://goodlook1029.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. POWODZENIA!:) Mam nadzieję, że uzyskać wymarzony efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia
    ja jestem leniem i żywym przewodem pokarmowym max :/
    ale takie ciało chciałabym mieć :<
    może wspólna obserwacja ? :)
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia ! ja też zaczełam ćwiczyć na siłowni ale zobaczymy co z tego wyjdzie bo jestem dość leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, na pewno się uda ♥

    Obserwuję, queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nie radziła diet gdzie tak szybko zrzuca się tyle kg. Jest to nie zdrowe, a efekt jojo gwarantowany!
    Trzeba chudnąć z głową! 1000kcal to też za mało.. uwierz..

    Obserwujemy?

    www.sabi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Liczę ci powodzenia :) Na pewno ci się uda!:)
    Obserwuję, i liczę na uczciwy rewanżyk :D
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze - diety nie działają. Ja jak chcę schudnąć to trochę mniej jem. Każdą porcję dzielę na pół i jem częściej posiłki ;) Oczywiście staram się wtedy dużo chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to bym chciała przytyć, a nie mogę mozemy się zamienić ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie idź na drastyczne diety, bo nic z tego na dłuższa metę ;)
    możemy obserwować :) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak samo jak Ty w październiku idę na wesele i też mam zamiar wziąć się za siebie, ale nie radziłabym próbować Ci takich diet. Najlepiej pieć posiłków i ćwiczenia :)
    Wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku świetne zdjęcia :D
    życze powodzenia :D
    by-aneta.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym być taka chuda ;p
    Powodzenia ;)
    Zapraszam do mnie !
    www.kasiaandblue.blogspot.co.uk ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze ze ja odchudzanie mam juz za sobą. Wytrwalosci!: ))

    OdpowiedzUsuń
  18. ja za każdym razem jak podejmowałam się jakieś diety to góra po tygodniu z niej rezygnowałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka