czwartek, 7 sierpnia 2014

07.08.2014

Follow my blog with Bloglovin


Cześć :)

Do pielęgnacji ust, używam pomadkę ochronną z nivea, baby lips z maybelline oraz masełko do ust z firmy bielenda. Pomadka nivea ma bardzo piękny zapach mleko i miód. Jest to jeden z moich faworytów. Cena tego produktu wynosi 8 zł, nie jest to jakoś dużo ponieważ nivea to bardzo dobra firma. Dobrze nawilża, bardzo łatwo rozprowadza się na ustach. Opakowanie jest bardzo wygodne, zajmuje mało miejsca w torebce. Jest bardzo wydajna, swoją mam już od 3 miesięcy, i jeszcze się nie kończy. Można ją znaleźć w każdej drogeri.  Maybelline, Baby Lips Lip Bal. Mam kolor niebieski. Cena tego produktu wynosi 15 zł. Jak na taki koszt spodziewałam się czegoś lepszego. Ma ładny zapach, ale niestety nawilża tylko na chwilkę. Ma bardzo ładne opakowanie. Swoją pomadkę używam od 2 miesięcy. Nakładam ją jedynie wieczorem.Możnają kupić w każdej drogerii. Swoją kupiłam na promocji za 7zł.   Masełko do ust Bielendy kupiłam na promocji za niecałe 5zł. Mój zapach to soczysta malina. Minusem tego produktu jest jego konsystencja. Pod pływem ciepła się topi, przez co muszę go trzymać w lodówce. Na temat tego produktu można znaleźć większość negatywnych komentarzy. Jednak ja  uważam, że nie  jest to jeden z gorszych produktów. Dobrze nawilża usta, nie klei się. Produkt jest bardzo wydajny. Planuje sobie kupić jeszcze ten produkt o zapachu brzoskwini. 
 Dopiero uczę się blogować, więc moje recenzje nie są zbyt fajnie napisane.
Przepraszam za jakość zdjęcia :)



 

13 komentarzy :

  1. uwielbiam to maselko!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/czarno-bialo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz ;) ładnie tu;)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie ;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam BABY LIPS, używam dwie i są super :)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam kiedyś tej z Nivea i dawała radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masełko Bielendy bardzo lubię. Ja mam brzoskwiniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam to malinowe masełko do ust Bielendy i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś tę pomadkę z Nivei, ale niestety potrzebuję mocniejszego nawilżenia :(

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię te masełko:)


    __________
    ps. a u mnie? same pyszności

    OdpowiedzUsuń
  9. mam to masełko i jest ok , chociaż w torebce go raczej nie nosze ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę wypróbować pomadkę maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post ! :)
    Może obserwacja ? Zapraszam :)
    bigidea-smallblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie numerem jeden są masełka do ust ♥
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja ulubiona to pomadka z NIVEA! A pomału nauczysz się blogowania ja też dopiero co zaczynałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania i polubienia! beautyperson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka