środa, 30 lipca 2014

30.07.2014

Cześć :)
Dzisiaj mowa o dr Irena Eris body art głęboko nawilżające mleczko do ciała.
To mleczko do ciała udało mi się wygrać jakimś cudem rok temu w konkursie. Cena tego produktu to ok 60 zł. Produkt ten nie należy do najtańszych, więc bardzo cieszyłam, po zobaczeniu na cenę. Można go znaleźć w drogeriach Sephora, Douglas oraz w sklepie internetowym Eris. Mleczko do ciała o działaniu intensywnie i długotrwale nawilżającym. Zawiera cenne składniki które stymulują procesy odżywiania skóry. Doskonały jest do codziennej pielęgnacji. Mleczko to ma  bardzo rzadką konsystencje, jednak dla mnie to nie problem. Ma bardzo ładny kolor. Zapach jest bardzo przyjemny, i długo utrzymuje się na skórze. Ma bardzo ładne opakowanie, w różowe kwiatki. Bardzo dobrze nawilża skórę, jak obiecuje producent. Jestem bardzo  zadowolona z działania tego produktu. Jednak nie kupiłabym go ponieważ jest trochę za drogi. Za tą cenę kupiłabym wiele więcej produktów tego typu działania. Może w przyszłości zdecyduje się na ten produkt.
Pozdrawiam :)






16 komentarzy :

  1. świetny kosmetyk:) jestem nowym obserwatorem, pozdrawiam:)
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena troszkę mnie przeraziła ;p

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji wypróbować :)
    masz wspaniałego i bardzo kreatywnego bloga!
    może zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię mieć kontakt
    z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pod jakim nickiem?
      bo nie moge znalez obserwacji

      Usuń
  4. Nigdy nie używałam tych kosmetyków właśnie ze względu na cenę ;) Może się skusze na ten krem :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM zorganizowałam giveaway z okazji pierwszych urodzin bloga. Do wygrania crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego dnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, cena nie jest zachęcająca, mimo wszystko może kiedyś się skuszę na kupno :)
    http://queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja i siostra złożyłyśmy się z kasą i kupiłyśmy,kożystamy razem :)
    Obserwuję & pomożesz i zrewanżujesz się ? :*
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mialam nigdy tego mleczka musze sprobowac
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo ,buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/rosewe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam okazji wypróbować,cena nie jest za bardzo zachęcająca,ale może kiedyś kupię :) Masz bardzo kreatywnego bloga ! Co powiesz na wspólną obserwację ? Daj znać u mnie,Pozdrawiam :*
    http://olla-ollaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jak działa to może warte ceny? :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tego kosmetyku, ale chętnie go osobiście przetestuję:)
    może wzajemna obs?:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie drogi kosmetyk ;) no, ale jak działa :D

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki dr Eris. Moim zdaniem kosmetyki tej marki sa warte swojej ceny. Cóż, ja zamiast na używaki wolę wydać na dobry kosmetyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki firmy Dr Irena Eris. Mają dobry skład i piękne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs
    use WYSIWYG editors or if you have to manually code
    with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted
    to get advice from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!


    Here is my blog post; home improvement diy []

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka