wtorek, 29 lipca 2014

29-07-2014.

Cześć :)

Uwielbiam żele original source. Jestem posiadaczką 4 zapachów:  Raspberry & Cacoa, Cactus&Guarana, Lime , Lemon&tea tree. Wcześniej nie byłam do końca do nich przekonana, jednak znalazłam wiele pozytywnych komentarzy na temat tych produktów. Zdecydowałam się wypróbować i to był bardzo dobry pomysł. Od samego początku zachwycił mnie bardzo wyrazisty zapach, możemy znaleźć wiele zapachów.  Niestety minusem jest wytrzymałość na skórze. Zapach mija po 15 minutach. Cena jest bardzo przystępna, za 250ml płacimy 8zł. Często produkty z tej firmy możemy znaleźć na promocjach. Są bardzo orzeźwiające, idealnie pasują na lato. Mają bardzo fajną konsystencję. Plusem jest bardzo wygodne opakowanie, tylko trzeba uważać przy otwieraniu. Żele są bardzo wydajne, jeden produkt starcza mi na 1.5 miesiąca przy codziennym używaniu. Czasami podbiera mi go siostra. Jest to mój ulubiony żel, na pewno zaopatrzę się w kolejne wersje zapachowe. Myślę, że produkt jest godny polecenia.
Pozdrawiam. 









15 komentarzy :

  1. Uwielbiam te żele- są świetne! :))

    http://stylstynka.blogspot.com/2014/07/homemade-donuts.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze kusiły mnie swoją szatą graficzną i zapachami, ale ostatecznie nigdy ich nie kupiłam, chociaż na pewno kiedyś to zrobię ;p + takie moje małe spostrzeżenie dot. wyglądu bloga. Troszkę niewygodnie czyta się tak mało wyraźny kolor czcionki jeszcze na wzorzystym tle, nazwę bloga też ledwo na nim widać : ) pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu : )
    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie te zele ,obserwuje rowniez buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/cudowna.html

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam te żele :) szczególnie malinę z wanilią i czekoladę z pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę są świetne :))
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w dalszym blogowaniu. Nie używałam ich nigdy. :)

    Zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujemy się nawzajem? ^-^
    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nigdy, ale dużo o nich dobrego słyszałam i mają naprawdę zachęcające opakowania, wiec na pewno kiedyś jeszcze je nabędę.Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się patrzy na nie to są słodkie :)
    Najlepszy moim zdaniem to Cactus&Guarana.
    Wiadomo każdy ma inne zdanie :)
    Wpadnij do mnie, może ci się spodoba i zaobserwujesz ?!

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te żele :) maja cudowne zapachy :)


    bardzo podoba mi się Twój blog :)

    pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem fanką tych żeli, genialnie pachną, obserwuję i zapraszam do siebie http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje ulubione żele pod prysznic <3 Szczególnie MANGO <3

    OdpowiedzUsuń
  12. wiele razy używałam tych żeli!

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiem co o nich mysle, ale wiem ze uzywaja ich ludzie wiec sa fantastyczne ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje :)

Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, odwdzięczę się tym samym na 100 % :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka